jueves, 31 de marzo de 2022

Proposta berenars saludables



Vos comunicam que des de la la Comissió de Fons Menorquí s'està treballant els berenars saludables, sostenibles i de producte local.

Com a primera passa, volem donar les eines, idees i alternatives a les famílies.

Hem començat, dissenyant un pòster setmanal, molt visual amb suggerències enviades per la nova nutricionista del Fons Menorquí. 

Ho trobareu en castellà i en català.








AQUÍ TENIU ALGUNS EXEMPLES:








domingo, 20 de marzo de 2022

REUNIÓ PEDAGÒGICA


 Estimades famílies, 


Ja fa uns anys que des de l’escola oferim una reunió pedagògica a les famílies per tal d’informar-les d’allò que treballem a les nostres aules. L’Equip de mestres d’infantil ofereix aquesta reunió de manera conjunta però ja fa 3 cursos que per motius del Covid-19 no ha estat possible fer-la. 

Des del Cicle d’Educació Infantil, creiem que és important donar a conèixer la nostra feina  i per això hem fet un vídeo on podreu veure allò que fan els vostres fills/es a l’escola. 

Esperem que gaudiu molt d’aquest vídeo.


Moltes gràcies per col·laborar en l’educació dels vostres fills i filles.


________________________________________________________________


Queridas familias,


Hace ya unos años que desde la escuela ofrecemos una reunión pedagógica a las familias para informar de lo que trabajamos en nuestras aulas. El Equipo de maestras de infantil ofrece esta reunión de forma conjunta pero ya hace 3 cursos que por motivos del Covid-19 no ha sido posible realizarla.

Desde el Ciclo de Educación Infantil, creemos que es importante dar a conocer nuestro trabajo y por eso hemos hecho un vídeo donde podréis ver lo que hacen vuestros hijos/as en la escuela.

Esperamos que disfrutéis mucho de este vídeo.


Muchas gracias por colaborar en la educación de vuestros hijos e hijas.



sábado, 12 de marzo de 2022

TALLER A L´ESCOLA

 L´ILLA DEL SILENCI

AQUESTA SETMANA HA VINGUT NA MARTA A FER-NOS UNA ACTIVITAT PER GAUDIR AMB EL COS I L´IMAGINACIÓ. ENDINSANT-NOS EN FORMA DE JOC CAP A LA CONSCIÈNCIA CORPORAL, LA RESPIRACIÓ, I L´EXPRESSIÓ DE LES NOSTRES EMOCIONS.

PRIMER DE TOT, NA MARTA ENS HA EXPLICAT QUE PODEM COMPARAR COM ENS SENTIM NOLTROS AMB EL TEMPS METEOROLÒGIC.

-EL SOL 🌞 ES SEMBLA  A QUAN ESTEIM CONTENTS/ES 😄: 


QUE AIXEQUIN EL BRAÇ QUI ESTIGUIN CONTENTS I CONTENTES!! 😃


-QUAN ESTEIM TRISTOS/ES 😢ES SEMBLA  A QUAN HI HA PLUJA ☔:



-QUAN ESTEIM ENFADATS/ES 😠 ES SEMBLA A QUAN HI HA TORMENTA ⛈:



DESPRÉS NA MARTA ENS HA FET SONAR UN BOL TIBETÀ I HEM HAGUT D´ESCOLTAR-LO ATENTAMENT FINS QUE S´ATURÈS DEL SO, HA SONAT DURANT MOLT DE TEMPS 😅



MÉS TARD HEM FET UN JOC MÉS MOGUT, ENS HEM POSAT A BALLAR ESCOLTANT UNA CANÇÓ QUE ENS AGRADA MOLT



 I HAVÍEM D´IMITAR COM BALLA UN COMPANY Ó COMPANYA 😆

 
I BALLAR PER PARELLES


A CONTINUACIÓ CONVERTIM A LA NOSTRA PARELLA EN UNA ESTÀTUA DE FANG


TAMBÉ HEM IMITAT ALGUNS ANIMALS


I PER ACABAR, UNA MICA DE RELAXACIÓ




ENS FEM CONSCIENTS DE COM PUJA I BAIXA LA PANXA QUAN RESPIRAM





HEM XALAT MOLT !!! 😂 MOLTES GRÀCIES MARTA😍
 

ARA UNA FILA I CAP A LA CLASSE  👏👏👏
 

miércoles, 2 de marzo de 2022

TREBALLEM EL COS HUMÀ

CONTE:   AQUIL.LES, EL PUNTET.


 L´ALTRE DIA NA NÚRIA, QUE FA LES PRÀCTIQUES A P-3A, ENS VA CONTAR UN CONTE. EL CONTE DE N´AQUIL.LES, EL PUNTET:


AQUEST CONTE ENS PARLA QUE <AL PRINCIPI HI HAVIA UN PUNT BLAU MOLT CLARET AL MIG D´UN FULL BLANC>



<PERÒ POC A POC AQUELL PUNTET VA ANAR AGAFANT COLOR I ES TRANSFORMÀ EN UN ULL BLAU>

<AVIAT NO EN TINGUÉ PROU I ES VA REDOBLAR, I ARA HI HAVIA 2 ULLS BLAUS>



<PERÒ COMENÇÀ A PLOURE I ELS ULLS VAN VOLER RESGUARDAR-SE DINS UN CAP>

<VA DECIDIR POSAR-SE UN NOM, EM DIRÉ "AQUIL.LES" I AMB L´ESFORÇ DE CRIDAR-SE LI VA CREIXER LA BOCA>

<COM QUE ERA CURIÓS I VOLIA VIATJAR, ES FÉU CREIXER 2 CAMES BEN FERMES>



<AQUIL.LES S´ADONÀ QUE TENIA GANA I DECIDÍ FER-SE CREIXER UN BRAÇ LLARGUISSIM PER AGAFAR UNS FRUITS D´UNS ARBRES>



EL CONTE CONTINUA EXPLICANT COM CONTINUAVA CREIXENT I LI APAREIXEN LES ORELLES, EL NAS, MANS, PEUS, I ALTRES PARTS DEL COS...

AIXÍ QUE NOLTROS TAMBÉ HEM VOLGUT DIBUIXAR EL COS DE N´AQUIL.LES.
I ENS HA SORTIT AIXÍ DE BÉ 😍 👏👏👏