Estimades famílies,
Ja fa uns anys que des de l’escola oferim una reunió pedagògica a les famílies per tal d’informar-les d’allò que treballem a les nostres aules. L’Equip de mestres d’infantil ofereix aquesta reunió de manera conjunta però ja fa 3 cursos que per motius del Covid-19 no ha estat possible fer-la.
Des del Cicle d’Educació Infantil, creiem que és important donar a conèixer la nostra feina i per això hem fet un vídeo on podreu veure allò que fan els vostres fills/es a l’escola.
Esperem que gaudiu molt d’aquest vídeo.
Moltes gràcies per col·laborar en l’educació dels vostres fills i filles.
________________________________________________________________
Queridas familias,
Hace ya unos años que desde la escuela ofrecemos una reunión pedagógica a las familias para informar de lo que trabajamos en nuestras aulas. El Equipo de maestras de infantil ofrece esta reunión de forma conjunta pero ya hace 3 cursos que por motivos del Covid-19 no ha sido posible realizarla.
Desde el Ciclo de Educación Infantil, creemos que es importante dar a conocer nuestro trabajo y por eso hemos hecho un vídeo donde podréis ver lo que hacen vuestros hijos/as en la escuela.
Esperamos que disfrutéis mucho de este vídeo.
Muchas gracias por colaborar en la educación de vuestros hijos e hijas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario