EL ARCA DE NOÉ
Bon dia famílies!
Avui fem la primera entrada del segon trimestre, ja que han canviat algunes cosetes. Em presento, soc na Paula Tudurí i substituiré a na Bea el que queda de curs. El passat divendres vaig poder conèixer els vostres fills juntament amb na Bea i vam tenir el nostre primer contacte. Va anar genial!
Durant aquestes dates no tenim cap celebració a treballar així que hem aprofitat i hem conegut la història d’en Noé. Hem contat el conte de l’Arca de Noé i hem començat a pintar la nostra arca com més ens agrada i els animals.
Us comparteixo una cançó que hem escoltat perquè la pugueu escoltar amb els nens i nenes i recordeu el conte que hem explicat de l’Arca de Noé.
CANÇÓ “El arca de Noé”
També aprofito per donar la benvinguda a n’Oriana, la nostra nova companya de Religió! Estem encantats que el grup cresqui i puguem compartir moments junts.
Moltes gràcies,
Paula.
MANUALITAT DE NADAL
Bon divendres!
Avui hem començat a fer la nostra manualitat de Nadal, aquesta vegada farem uns adorns per poder posar a l'arbre de Nadal de casa en forma de Reis Mags, que ja tenim moltes ganes de que venguin!
Avui els hem pintat (hem emprat ceres), després retallarem i plastificarem per tal que la setmana qui ve que és la darrera sessió de Religió del trimestre hi puguem jugar i emportar-nos-ho a casa!
Paola i Mina, estem desitjant que torneu!
Gràcies,
Bea
NADALES
Bon
dia i bon dilluns famílies!
A partir del divendres passat,
vam començar a treballar el Nadal i el primer que vam fer va ser escoltar unes
Nadales. A continuació us deix els enllaços per si a casa també les voleu
escoltar.
Esper que les disfruteu tant
com nosaltres!
Aprofit també per donar la benvinguda a na Mina que a partir de la setmana passada va començar a fer religió amb nosaltres i que va venir amb moltes ganes de passar-ho bé.
Gràcies,
Bea
ADVENT
Hola de nou famílies!
Avui per fi hem acabat la feina
de la corona, ens ha agradat molt i hem fet molta feina, la veritat que estem
molt satisfets amb el resultat i avui ho veureu.
La setmana passada vam acabar
de pintar la darrera espelma que ens quedava i també vam pintar 4 llaços de
color vermell cadascú per decorar les espelmes.
Una vegada ho van pintar tot, jo
ho vaig retallar i plastificar per a què els hi sigui molt més resistent. Avui
només ens quedava fer la feina de muntar-la, ho hem fet emprant velcro.
D'aquesta manera poden jugar i canviar les espelmes de lloc.
Una manera de treballar l'advent
a casa seria que a partir del 28 de Novembre (que comença s'advent enguany) vagin
aferrant una espelma cada setmana, en tenir les 4 posades serà Nadal.
Ho
hem passat pipa fent les nostres pròpies corones d'advent, ha sigut molt
divertit!
Gràcies i que tingueu molt bon cap de setmana!
Bea
ADVENT
Hola!
Ja fa tres setmanes que vam començar a treballar l'advent, com ens veiem sols una vegada cada setmana i tenim poc temps, havíem de començar prest.
L'advent és l'època de l'any que precedeix al nadal. Són les 4 setmanes abans del nadal, durant les quals ens preparem per celebrar el naixement de Jesús. Per treballar-lo, hem creat cadascú la nostra corona. Una corona d'advent és un ornament fet amb branques d'avet i quatre espelmes que pot ser penjada o bé col·locada damunt una taula durant les 4 setmanes que dura l'advent. La tradició diu que cada diumenge s'encengui una espelma i en estar les 4 enceses serà nadal.
La corona la vam pintar amb diferents tons de color verd en rotulador, ens va quedar molt bé, però lo realment divertit va ser pintar amb pinzell.
Hem pintat cada espelma d'un color diferent i ara ens queda per pintar la quarta espelma, els llaços que les decoraran i muntar la nostra corona per poder emportar-nos-la a casa.
Ja ho veureu quan estigui acabat!
Moltes gràcies,
Bea
LA CREACIÓ
Hola a tothom!
El meu nom és Bea, aprofito per presentar-me ja que no he tingut l'oportunitat. Som mestra d'educació infantil i de religió. Aquest any ja m'han donat la plaça definitiva en aquesta escola juntament amb l'escola de Mercadal i esper poder gaudir dels vostres fills i filles durant molt de temps!
Iniciem les entrades de religió al blog per a mantenir a les famílies al dia del que treballem. Durant el mes de setembre ens vam centrar en l'adaptació dels infants, el més important era que ens coneguéssim i agafar confiança. Una vegada superat el procés d'adaptació vam començar a sortir de l'aula per treballar la religió.
El primer contingut a treballar era el de la creació i ho vam fer a través d'un conte molt visual on els infants van descobrir com Déu creà el món en 7 dies a través d'imatges.
És molt important que per ells sigui com un joc, que es diverteixin a la vegada que assimilen conceptes nous i que es sentin a gust amb el que fem.
Moltes gràcies!
No hay comentarios:
Publicar un comentario