EN TORNAR DE LES VACANCES ELS REIS MAGS D´ORIENT ENS HAN DEIXAT ALGUNES DE LES COSES QUE VAM DEMANAR 👑👑👑 🎁 👏👏👏👏👏👏
AQUESTES SETMANES PRÈVIES A LES VACANCES HEM FET MOLTES COSES DIVERTIDES !!🎄
- HEM BALLAT AMB MUSICA DE NADALES
- HEM ESCOLTAT ELS FIETS DE 6è QUAN HAN CANTAT NADALES A S´ESCOLETA
- HEM GAUDIT MOLT FENT LES FEINES
PINTANT LES BOLLES DE NADAL:
TAMBÉ HEM FET LES POSTALS DE NADAL AMB LES MANETES I DITADETES:
- ENS HEM FET FOTOS MOLT MOLT XISTOSES 😂 !!
- TAMBÉ LI HEM FET UNA CARTA AL PATGE
I L´HEM POSAT DINS SA BÚSTIA REIAL QUE S´ENDURÀ EL PATGE
- FINALMENT, EL DARRER DIA HA VINGUT A VISITAR-NOS EL PATGE REIAL:
EL PATGE HA VINGUT A LA NOSTRA CLASSE A DUR-NOS UN REGAL 👏👏👏👏
QUE PASSEU MOLT BONES FESTES I QUE ELS REIS VENGUIN CARREGATS DE REGALS!!! 💝