2n TRIMESTRE
ENS RELAXEM DESPRÉS DE LA SESSIÓ DE PSICOMOTRICITAT
MOMENTS DE LES SESSIONS...
Aquest segon trimestre ens hem trobat una sorpresa a l'aula de psicomotricitat. Hi ha dos gronxadors nous per poder jugar!
MIREU QUE BÉ ENS HO PASSEM A UNA SESSIÓ DE PSICO!
MOMENTS DE JOC
NOVEMBRE:
Ritual d'entrada:
El ritual d'entrada és una part molt important de la psicomotricitat. En aquest, fomentem l'autonomia dels infants llevant les sabates i posant els calcetins de psico. També fem un petit escalfament i una "cançoneta" per poder tirar la torre.
Fase d'expressivitat motriu
El ritual d'entrada dóna pas a la fase d'expressivitat motriu, en la qual els fillets es preparen per a derrocar un mur o torre construït per la mestra mitjançant moltes de les peces geomètriques de goma-escuma que hi ha a la sala.
PSICOMOTRICITAT
A l’educació infantil duem a terme una psicomotricitat vivenciada i psicodinàmica. L’estructurem segons la pràctica psicomotriu de Bernard Aucouturier, perseguim l’objectiu d’acompanyar i ajudar als infants en el seu procé sde maduració global.Partim del joc espontari dels nens i les nenes i s’estructura en un marc espacial i temporal, amb un material determinat.












No hay comentarios:
Publicar un comentario