BENVINGUTS i BENVINGUDES AL NOSTRE BLOG!!
UNS FILLETS I FILLETES DE 4t ENS VAN AVISAR QUE HAVIEN NASCUT POLLETS D´UNS OUS DE GALLINES DE RAÇA MENORQUINA. I AHIR VAM PUJAR L´ESCALA DE L´EDIFICI DE PRIMÀRIA, FINS AL PRIMER PIS I VAM ANAR A UNA CLASSE ON TENEN ELS POLLETS QUE VAN NEIXER.
No hay comentarios:
Publicar un comentario