BENVINGUTS i BENVINGUDES AL NOSTRE BLOG!!
L´ESCOLA HA COL.LABORAT AMB L´AJUNTAMENT PERQUÈ EL NOSTRE POBLE ESTIGUI BEN POLID AQUETS PRIMAVERA. SI PASSEJAU PEL POBLE ELS PODEU VEURE EN ALGUNS CARRERS 😍
A EDUCACIÓ INFANTIL HEM DECIDIT FER FANALETS, MIRAU QUE PRECIOSOS ENS HAN QUEDAT:
No hay comentarios:
Publicar un comentario