sábado, 5 de febrero de 2022

NOM DE LA CLASSE

 SOM LA CLASSE DELS UNICORNIS !!! 

DESPRÉS DE FER UNA PRIMERA RONDA PER SABER QUIN NOM ELS AGRADARIA POSAR A LA NOSTRA CLASSE, HAN SORTIT AQUETS NOMS: 


ELS NOMS MÉS VOTATS HAN ESTAT UNICORNIS I SPIDERMANS, I HEM FET UNA VOTACIÓ ENTRE AQUESTS DOS NOMS PER ACABAR DE DECIDIR QUÈ ENS AGRADARIA SER. I A LA VOTACIÓ HA SORTIT:


HEM ESTAT PARLANT UNA MICA DELS NOMBRES I DE QUIN DELS DOS NÚMEROS ÉS MÉS GRAN



PER TANT, FINALMENT , SOM LA CLASSE DELS "UNICORNIS" 👏👏👏


ENS HEM PÒSAT EN MARXA, IDÒ, PER DECORAR LA PORTA DE LA NOSTRA CLASSE:

DESPRÉS D´UNA CONVERSA AMB ELS INFANTS HEM FET EL CEL BLAU




HERBA VERDA







TAMBÉ UN ARC DE SANT MARTÍ, PER PARELLES HEM FET CADA UN DELS 7 COLORS:



NO PODEN FALTAR ELS UNICORNIS, CADA FILLET I CADA FILLETA HAN TRIAT EL QUE MÉS LI HA AGRADAT PER POSAR A LA PORTA


I MIRAU EL RESULTAT DE LA NOSTRA FEINA 😍



UNA PORTA BEN POLIDA   👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 


No hay comentarios:

Publicar un comentario