SOM LA CLASSE DELS UNICORNIS !!!
DESPRÉS DE FER UNA PRIMERA RONDA PER SABER QUIN NOM ELS AGRADARIA POSAR A LA NOSTRA CLASSE, HAN SORTIT AQUETS NOMS:
ELS NOMS MÉS VOTATS HAN ESTAT UNICORNIS I SPIDERMANS, I HEM FET UNA VOTACIÓ ENTRE AQUESTS DOS NOMS PER ACABAR DE DECIDIR QUÈ ENS AGRADARIA SER. I A LA VOTACIÓ HA SORTIT:
HEM ESTAT PARLANT UNA MICA DELS NOMBRES I DE QUIN DELS DOS NÚMEROS ÉS MÉS GRAN
PER TANT, FINALMENT , SOM LA CLASSE DELS "UNICORNIS" 👏👏👏
ENS HEM PÒSAT EN MARXA, IDÒ, PER DECORAR LA PORTA DE LA NOSTRA CLASSE:
DESPRÉS D´UNA CONVERSA AMB ELS INFANTS HEM FET EL CEL BLAU
S´HERBA VERDA















.jpg)





No hay comentarios:
Publicar un comentario