DIVENDRES, PER POSAR UNA MICA D´AMBIENT NADALENC, TOTA L´ESCOLA HEM FET TALLERS DE NADAL.
A SA NOSTRA CLASSE, I AMB S´AJUDA DE NA BEA, HEM FET ADORNS PEL PASSADÍS D´EDUCACIÓ INFANTIL AMB FULLES, I HA QUEDAT PRECIÓS 😍
PRIMER DE TOT HEM PINTAT UNA CORONA DE COLOR MARRÓ :
I DESPRÉS LI HEM POSAT PURPURINA DE COLOR DAURAT:
A CONTINUACIÓ HEM ENVERNISSAT UNA FULLA QUE VAREM RECOLLIR DEL PATI
I LI HEM POSAT PURPURINA DE MOLTS DE COLORS:
I DESPRÉS DE MONTAR-HO TOT JUNT, HAN QUEDAT AIXÍ DE BÉ:
MIRAU QUE "XULO" HA QUEDAT EL NOSTRE PASSADÍS, AMB EL QUE HEM FET NOLTROS I ELS ADORNS QUE HAN FET LES ALTRES CLASSES 👏👏👏👏
No hay comentarios:
Publicar un comentario