AQUESTA SETMANA HEM CONTAT EL CONTE " SI US PLAU SENYOR PANDA"
I DIVENDRES HEM VOLGUT CREAR ELS BUNYOLS DEL CONTE 🍩, HEM FET UNA MASSA DE FARINA I AIGUA I HEM FET BUNYOLS DE COLOR ROSA, COLOR GROC, COLOR BLAU/VERD I COLOR MARRÓ.

ELS INFANTS S´HO HAN PASSAT GENIAL MANIPULNT LA MASSA, FENT DIFERENTS FORMES I AMB DIFERENTS COLORS.
I PER
BERENAR HEM MENJAT TOTS JUNTS ELS BUNYOLS QUE HEM DUIT DE CASA:
PERÒ ... QUÈ BONS QUE ESTAN ELS BUNYOLS !!! 😋😋
No hay comentarios:
Publicar un comentario